torsdag 12 september 2013

Äntligen tillbaka!

Jag har försummat min blogg och det är en stor sorg för mig. Inlägget jag tänkte skriva i somras om vad man inte får missa i Halmstad sommartid blev aldrig av. Av alla mina goda kvällsfödor har några rapporterats in på instagram men inte en enda har nått bloggen. Fynd och funderingar från vegohyllan i stadens affärer har fått stanna i mitt huvud istället för att delas med er.

Men, mina vänner, jag vill väga upp för detta! Och jag vill göra det nu!
Jag presenterar därför stolt, och lite våghalsigt, inlägget "Femton nyanser av sallad" (obs 15, inte femtio pga har inte övermänsklig ork ens när det kommer till sallad).

Javisst är det lite klyschigt att hylla sallad i en veganblogg, men det är ju en så fantastisk maträtt!
Den kommer i så många varianter, den kan vara så mättande och delikat, och den går att variera i oändlighet.

Så hugg dubbarna i närmsta isbergssallad eller börja bläddra i din romansallad och upptäck en värld av gott och grönt!

Häng med!
// Myran

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar